BOB er et boligbyggelag og er organisert som et samvirke, det betyr at våre medlemmer er våre eiere. Den øverste myndigheten i boligbyggelaget utøves av generalforsamlingen.
På generalforsamlingen blir BOBs virksomhet for året som gikk presentert. Styret legger også fram sine synspunkter på virksomheten fremover.
Generalforsamling avholdes innen 1. juli hvert år. Andelseierne i BOB, altså medlemmene, kan sende inn saker til generalforsamlingen innen 1. april samme år.
De valgte delegatene får innkalling til generalforsamling, og kan avgi stemme i sakene på sakslisten og når det er valg av styre, medlemsforum og valgkomité.
Generalforsamlingen ble avholdt 12. mai 2026.