Det skal være enkelt for medlemmene våre å bruke medlemskapet og medlemsfordelene sine. Derfor jobber vi stadig med å forbedre vår medlemsapp.
Publisert 13. oktober 2021
BOB ønsker stadig å utvikle tjenester som er etterspurt av våre medlemmer og beboere.
Medlemsappen finner du i Apple App Store og Google Play. Dette er noe våre medlemmer har etterspurt.
Appen er for medlemmer, beboere og styrene i BOB-borettslagene og du skal enkelt kunne veksle mellom de ulike rollene du har.
- Vi ønsker å gjøre det enklere for medlemmene våre å bruke medlemskapet og medlemsfordelene sine. I appen skal det være enkelt å finne frem, slik at medlemsfordeler og andre tjenester vi tilbyr blir enkelt tilgjengelig, forklarer Anna Silje O. Andersen, direktør for medlem, kommunikasjon og bærekraft i BOB

«Å lage gode, digitale tjenester er krevende, men det motiverer oss.»
Vi ønsker å gjøre appen så brukervennlig som mulig. Når vi har både Vipps-innlogging og Vipps-betaling i appen, blir det en brukervennlig løsning som også reduserer antall papirfaktura vi sender ut. Det er også bærekraft i praksis, og det er viktig for oss, forklarer Andersen.
- I høst har vi gjennomført brukertesting av nye tjenester vi ønsker å tilby. Brukertestingen har vært gjennomført sammen med styremedlemmer, og det gir oss verdifull tilbakemelding på om det vi har utviklet er bra nok, sier Lin Christin Standal Hjelle, direktør for eiendomstjenester og rådgivning i BOB.
Et av nøkkelordene for BOBs IT-satsning er brukermedvirkning. På BOBs samling på Solstrand for styremedlemmer som ble avholdt nå i høst, ble det lagt opp til flere økter med nettopp brukermedvirkning. Dermed kan styremedlemmer som representerer utallige borettslag, aksjelag og sameier få være med på å utvikle de løsningene som de selv ønsker BOB skal tilby dem.
«Vi ønsker å lage de beste løsningene i markedet. Det klarer vi best i samarbeid med kundene våre.»
- Det skjerper oss veldig når vi får høre hvilke behov og ønsker styremedlemmene har til løsningene vi tilbyr dem. Da blir løsningene utviklet fra et brukerperspektiv og skreddersydd til kunden, avslutter Lin Christin Standal Hjelle.